2015. október 11., vasárnap

Banános palacsinta

Mikor nyáron otthon voltunk, anyukám többször csinálta ezt reggelire. A húgomtól tanulta, szóval én a kettejük recepjét raktam össze, és lett belőle egy. Ez az egyik új kedvencem. Egyszerű, egészséges, picit időigényes.

Hozzávalók (ahogy én szoktam általában reggelente) kb 8 palacsinta

2 banán
4 tojás
1-2 evőkanál zabliszt
1 evőkanál vaniliás protein por (most éppen kendermag fehérje porom van, ízesítetlen, és zöld színű) - elhagyható
igény szerint fél deci tej (laktózmentes vagy szója)
kókusz olaj

Sűrű maga a tészta, a tejjel picit hígítok rajta, de alapjaiban sűrű marad, és úgy a jó. Kézi botmixerrel összekeverek mindent egy mélyebb keverő tálban és lehet is sütni.

Egy teáskanál kókusz olajat teszek minden egyes sütés előtt a tepsibe. Alacsony hőfokon süsd, mert nagyon hamar megég. Egy kisebb palacsintasütőt használok, mert más az állaga, mint a normál palacsintának, könnyen törik, ezért inkább több kis palacsintát sütök, mert azt még meg tudom úgy fordítani, hogy nem törik el, egyben marad.
Egy merőkanálnyi tésztát teszek a megolvadt kókusz olajra és elkezdem sütni a legalacsonyabb fokon. Amikor látom, hogy a széle picit barnul, akkor fordítom meg, és még 1-2 percig sütöm. Ennyi. Házi lekvárt rákentem és késsel-villával ettem, mert nem igazán lehet összetekerni.

Jóétvágyat hozzá!

Tápanyag információ 1 palacsintára:

Calória érték:         162
Össz. zsír:              4,14 g
Koleszterin:            97,5
Össz. szénhidrát:    24,75 g
Fehérje:                  9,1 g



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése